Construction of Acceleration Data Structures for Ray Tracing – RNDr. Marek Vinkler, Ph.D.
RNDr. Marek Vinkler, Ph.D.
Disertační práce
Construction of Acceleration Data Structures for Ray Tracing
Construction of Acceleration Data Structures for Ray Tracing
Anotace:
Hlavní úlohou v počítačové grafice je vytvoření dvoudimenzionálního obrazu z popisu virtuální scény, který je většinou třídimenzionální. Speciálním případem této úlohy je fotorealistické vykreslování, které počítá výsledný obraz pomocí fyzikálně podložených metod. Fotorealistické vykreslování se používá v široké škále odvětví od vědeckých vizualizací, počítačového modelování (například v automobilovém …víceAbstract:
The prominent task of computer graphics algorithms is to synthesize a two-dimensional image from the description of a virtual scene, which is usually three-dimensional. A special case of this task is photorealistic rendering that computes the resulting image by physically-based methods. Photorealistic visualization is used in a variety of industries ranging from scientific visualization, computer-aided …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 10. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w0k6h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 3. 2015
- Vedoucí: prof. Ing. Jiří Sochor, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Jaroslav Křivánek, Ph.D., Assoc. Prof. Michael Wimmer
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyDoktorský studijní program / obor:
Informatika (čtyřleté) / Informatika