Využití gymnastiky v mezipředmětových vztazích – Kateřina Lukešová
Kateřina Lukešová
Diplomová práce
Využití gymnastiky v mezipředmětových vztazích
Use of gymnastics in cross-curricular relations
Anotace:
Diplomová práce pojednává o 1. stupni základních škol a využití gymnastiky v mezipředmětových vztazích. Teoretická část obsahuje informace o gymnastice a jejím postavení v kurikulárních dokumentech a školní tělesné výchově. Dále se skládá z informací o mezipředmětových vztazích a o dítěti mladšího školního věku. V praktické části nalezeme anketu, která zjišťuje u učitelů 1. stupně základních škol četnost …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the first grade of primary schools and the use of gymnastics in cross-curricular relations. The theoretical part contains information about gymnastics and its position in curricular documents and school physical education. Furthermore, it consists of information on cross-curricular relations and on a primary school age. In the practical part we can find a survey, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Pavlína Vrchovecká, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lukešová, Kateřina. Využití gymnastiky v mezipředmětových vztazích. Liberec, 2019. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ
Název
Vložil
Vloženo
Práva