Sherif Chalifa

Bachelor's thesis

Customer satisfaction and how to measure it (case study)

Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Abstract:
Cílem této práce bylo zjistit, jaký je zákazník spokojenost hraje obrovskou roli v hotelovém průmyslu. The diplomová práce Marriott inc. Hotel jako případová studie. KritikaCelkem této práce bylo prozkoumat, jak zákazník spokojenost hraje obrovskou roli v hotelovém průmyslu. The diplomová práce Marriott inc. Hotel jako případová studie. Kritický byly zvoleny faktory pro určení spokojenosti zákazníků …more
Abstract:
The purpose of this thesis was to investigate how customer satisfaction plays a huge role in the hotel industry. The thesis used Marriott inc. Hotel as the Case study. Critical factors were selected to determine customer satisfaction in Marriott inc. Customer satisfaction is dealt with in the literary research part of the thesis in which the terms customer and definition of satisfaction are closely …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2018
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: Ing. Jiří Šnajdar

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní