Fundraising občanského sdružení Centrum nové naděje – Petra SIKOROVÁ
Petra SIKOROVÁ
Bachelor's thesis
Fundraising občanského sdružení Centrum nové naděje
Fundraising in civil society organization Center of New Hope
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá možnostmi fundraisingu v neziskových organizacích. Teoretická část se skládá z šesti kapitol. V první kapitole je obecně vymezen pojem fundraising. V druhé kapitole jsou popsány zdroje financí pro neziskové organizace. Následuje kapitola popisující techniky fundraisingu na místní úrovni. Čtvrtá kapitola se zabývá pořádáním fundraisingových akcí. V předposlední kapitole je …viacAbstract:
Bachelor thesis deals with the possibilities of fundraising in nonprofit organizations. The theoretical part consists of six chapters. The first chapter is a general definition of fundraising.The second chapter describes the source of funding for nonprofit organizations. The following chapter describes the techniques of fundraising at the local level. The fourth chapter deals with organizing fundraising …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2010
Zverejniť od: 28. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2010
- Vedúci: Mgr. Petra Šobáňová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SIKOROVÁ, Petra. Fundraising občanského sdružení Centrum nové naděje. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.4.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Humanities / Management for the Public Sector
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti a limity využívání on-line fundraisingu v sociálních službách
Michaela MACHŮ -
Marketingová strategie Národního muzea po dobu uzavření hlavní Historické budovy
Magdalena Kroupová -
Možnosti marketingové orientace fundraisingu charit
Hana Macháčková -
Vypracování vhodné fundraisingové metody pro distribuci benefičních CD OBČANSKÉHO SDRUŽENÍ VOLÁNÍ NADĚJE
Iva GREPLOVÁ