Bc. Nika Psotová

Diplomová práce

Marketingový plán uvedenia nového poistného produktu na trh vybranej poisťovne

Marketing Plan of Launching of New Insurance Product of Insurance Company
Abstract:
Diploma thesis " Marketing Plan of Launching of New Insurance Product of certain insurance companies" deals with compiling a marketing plan in a permanent disability, as The thesis is divided into three chapters. In the first chapter we characterize marketing plan in the selected company. The second chapter analyzes the company Kooperatíva, as The third chapter describes the preparation of a marketing …více
Abstract:
Diplomová práca „Marketingový plán uvedenia nového poistného produktu na trh vybranej poisťovne“ sa zaoberá zostavením marketingového plánu v spoločnosti Kooperatíva, a.s. Diplomová práca je rozdelená do troch kapitol. V prvej kapitole charakterizujeme marketingové plánovanie v poisťovníctve, analyzujeme poistný trh pre spracovanie marketingového plánu. V druhej kapitole analyzuje spoločnosť Kooperatíva …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
  • Vedoucí: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD.
  • Oponent: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance

Práce na příbuzné téma