Ing. Andrea Lundáková

Bakalářská práce

Marketingové aktivity Charity České republiky jako jedné z neziskových organizací

Marketing activities of Charity in the Czech Republic as one of non-profit organization
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá rozborem marketingových aktivit konkrétní neziskové organizace. Obecně charakterizuje neziskové organizace a zohledňuje postavení těchto organizací v České republice. Charakterizuje marketingové nástroje, možnosti a účinky jejich využití neziskovou organizací. U vybraného subjektu se z hlediska aplikace marketingových nástrojů zaměřuje na úroveň využití doporučovaných …více
Abstract:
The thesis concerns analysis of marketing activities of the concrete non-profit organization Charity. The thesis generally describes non-profit organizations and their role in the Czech Republic. It focuses on characteristics of marketing tools and explains possibilities and effects of their use in non-profit organization. On the basis of one non-profit organization it strives for recommendations concerning …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Lucie Cviklová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní