KEŘT, Radim. \textit{Hodnota pro zákazníka v návaznosti na CRM a jeho význam pro konkurenceschopnost podniku}. Online. Disertační práce. Brno: Vysoké učení technické v Brně. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/a5i2js/.
KEŘT, Radim. <i>Hodnota pro zákazníka v návaznosti na CRM a jeho význam pro konkurenceschopnost podniku</i>. Online. Disertační práce. Brno: Vysoké učení technické v Brně. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/a5i2js/.
KEŘT, Radim. Hodnota pro zákazníka v návaznosti na CRM a jeho význam pro konkurenceschopnost podniku. Online. Disertační práce. Brno: Vysoké učení technické v Brně. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/a5i2js/.
@PhdThesis{Kert2012thesis,
AUTHOR = "Keřt, Radim",
TITLE = "Hodnota pro zákazníka v návaznosti na CRM a jeho význam pro konkurenceschopnost podniku [online]",
YEAR = "2012 [cit. 2024-11-16]",
TYPE = "Disertační práce",
SCHOOL = "Vysoké učení technické v BrněBrno",
NOTE = "SUPERVISOR: ",
URL = "https://theses.cz/id/a5i2js/",
}
@PhdThesis{Kert2012thesis,
AUTHOR = {Keřt, Radim},
TITLE = {Hodnota pro zákazníka v návaznosti na CRM a jeho význam pro konkurenceschopnost podniku},
YEAR = {2012},
TYPE = {Disertační práce},
INSTITUTION = {Vysoké učení technické v Brně},
LOCATION = {Brno},
SUPERVISOR = {},
URL = {https://theses.cz/id/a5i2js/},
URL_DATE = {2024-11-16},
}
{{Citace kvalifikační práce
| příjmení = Keřt
| jméno = Radim
| instituce = Vysoké učení technické v Brně
| titul = Hodnota pro zákazníka v návaznosti na CRM a jeho význam pro konkurenceschopnost podniku
| url = https://theses.cz/id/a5i2js/
| typ práce = Disertační práce
| vedoucí =
| rok = 2012
| počet stran =
| strany =
| citace = 2024-11-16
| poznámka =
| jazyk =
}}