Marketing a propagace Divadla Petra Bezruče – Bc. Johana ZELINSKÁ
Bc. Johana ZELINSKÁ
Bachelor's thesis
Marketing a propagace Divadla Petra Bezruče
Marketing and promotion of Petr Bezruč Theatre
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu a propagace divadla. Nejprve se věnuji teoretickým poznatkům dané problematiky {--} divadlu a následně jeho mar-ketingovému a komunikačnímu mixu. Dále popisuji základní charakteristiku vybra-ného divadla (Divadlo Petra Bezruče). Na základě získaných informací je definován marketingový a komunikační mix organizace. V souladu s výsledky provedeného …viacAbstract:
The thesis deals with problems of the marketing and promotion of a theatre. First I determine theoretical knowledge of the problem area {--} theater and subsequently the theatre´s marketing and communications mix. Then I describe basic characteristics of the selected theatre (Petr Bezruč Theatre). Based on the obtained information is defined marketing and communication mix of the organization. In accordance …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
Identifikátor:
13649
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZELINSKÁ, Johana. Marketing a propagace Divadla Petra Bezruče. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková