Zhodnocení produktů fair trade a možnosti jejich prodeje v Ruské federaci – Milan Kalců
Milan Kalců
Bachelor's thesis
Zhodnocení produktů fair trade a možnosti jejich prodeje v Ruské federaci
Appraisal of fair trade products and its sale opportunity in Russian Federation
Abstract:
Práce se zabývá zhodnocením produktů fair trade a možností jejich prodeje v Ruské federaci. Cílem práce je vymezit koncept obchodování fair trade a jeho podíl v mezinárodním obchodě, charakterizovat specifické vlastnosti produktů fair trade a zhodnotit možnost uplatnění fair trade výrobků v Rusku. Pro dosažení cíle práce je využita marketingová analýza 4P, ve které jsou zkoumány specifické vlastnosti …moreAbstract:
The bachelor’s thesis is dedicated to the appraisal of fair trade products and its sale opportunity in Russian Federation. The aim of the thesis is to define the concept of fair trade business and its participation in international trade, provide the characteristics of the fair trade products‘ specificities and evaluate the business potential of fair trade products in Russia. For the aim achievement …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 2. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72540
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2018
- Supervisor: Alexej Sato
- Reader: Vilém Kunz
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72540
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing na sociálních sítích vybraných firem segmentu MSP
Káčerová Káčerová -
Analysis of Fair Trade coffee market in the Czech Republic
Edita Svitáková -
Estimation of Apple Inc. stock fair value
Anastassiya Shamshurina -
Consumer Behavior on Fair Trade Products in Turkish Market
Burak Tuna -
Chování spotřebitele na trhu s Fair Trade produkty
Lucie Zobačová -
Chování spotřebitele na českém trhu zaměřené na Fair trade produkty
Eliška Svárovská -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Pracovní trh České republiky v kontextu zahraniční pracovní síly (Pracovní trh zahraničních osob v ČR)
Luboš Zíka