Vietnamský filmový průmysl: Diváci a jejich výběr filmů (v Ho Či Minově Městě, Vietnam) – Thi Yen Nghi Tran
Thi Yen Nghi Tran
Diplomová práce
Vietnamský filmový průmysl: Diváci a jejich výběr filmů (v Ho Či Minově Městě, Vietnam)
Vietnam's Film Industry: Audiences and their choice of movies (in Ho Chi Minh City, Vietnam)
Abstract:
Tato práce zkoumá filmové preference diváků v Ho Či Minově Městě ve Vietnamu v kontextu rostoucího filmového průmyslu v zemi. Studie využívá kvalitativní a kvantitativní metody k odhalení klíčových faktorů ovlivňujících volbu diváků při výběru filmů. Výsledky výzkumu poskytnou filmařům, distributorům a vládě cenné poznatky, aby mohli přizpůsobit své nabídky a přispět k celkovému růstu a rozvoji místního …víceAbstract:
This thesis examines the movie preferences of audiences in Ho Chi Minh City, Vietnam, within the context of the country's growing film industry. The study uses qualitative and quantitative methods to uncover the key factors influencing audience choices when selecting movies. The research findings will offer valuable insights for filmmakers, distributors, and the government to tailor their offerings …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TRAN, Thi Yen Nghi. \textit{Vietnamský filmový průmysl: Diváci a jejich výběr filmů (v Ho Či Minově Městě, Vietnam)}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/a5qdie/.
Jak správně citovat práci
Tran, Thi Yen Nghi. Vietnamský filmový průmysl: Diváci a jejich výběr filmů (v Ho Či Minově Městě, Vietnam). Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Vymáhání pohledávek České správy sociálního zabezpečení a faktory ovlivňující jejich výběr
Lenka Nytrová -
Rozhodující faktory pro výběr středního vzdělávání na Vysočině
Jindřiška Váchová -
Faktory ovlivňující výběr politické strany mezi prvovoliči ve slovenských parlamentních volbách 2016
Silvia Boďová -
Proces výběru knih rodiči dětem předškolního věku se zaměřením na faktory ovlivňující tento výběr
Kateřina Jamborová -
Faktory ovlivňující výběr realitního zprostředkovatele prodávajícím nemovitosti
Aleš Jelínek -
Faktory ovlivňující mladé generace při výběru zaměstnavatele.
Petr Lebeda -
Faktory ovlivňující výběr letní dovolené obyvatel Ústeckého kraje
Nikola POCNEROVÁ -
Faktory ovlivňující výběr letní dovolené obyvatel Ústeckého kraje
Nikola POCNEROVÁ