Factors Influencing Consumer Behaviour Towards Indian Restaurants Among Indian Community and Non-Indian People (the case of Prague) – Bc. Harshnakumari Kalsinhbhai Bhabhor
Bc. Harshnakumari Kalsinhbhai Bhabhor
Diplomová práce
Factors Influencing Consumer Behaviour Towards Indian Restaurants Among Indian Community and Non-Indian People (the case of Prague)
Abstract:
The aim of the thesis is to determine the most important factors that affects consumers’ choices of Indian restaurants in Prague among Indian community in Prague and those who are not members of this community (non-Indian people in Prague. The thesis not only determine the factors but will also investigate how these factors influence the consumers. The thesis will start from documentary research. This …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PhDr. Michal Lošťák, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BHABHOR, Harshnakumari Kalsinhbhai. \textit{Factors Influencing Consumer Behaviour Towards Indian Restaurants Among Indian Community and Non-Indian People (the case of Prague)}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/a5rx9l/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Consumers´ Typology on the Czech Market of Food Products Assigned by Quality Labels
Tomáš Sadílek -
Analysis of Social Media Impact on Consumer Behaviour on Indian Sportswear Market
Sruthish Sivakumar -
A Cross-Cultural Analysis of Consumer Behaviour on the Indian and Czech Beer Markets
Bineesh Bino -
The factors influencing consumer buying behaviour in Indian Civil Aviation Industry
Somya Bhatnagar -
Influence of advertising and promotion on consumer behaviour in India
Shubham Prakash -
Culinary Crossroads: A study of dish names in English and Chinese language within Michelin awarded restaurants in Taiwan
Daniel Lechovič -
History and Analysis of Chinese Restaurants in a Selected Region
Bianca Nicole Necpal -
"Nul part ailleurs" ou quelques remarques sur les noms de restaurants à Marseille
Jitka Hejlová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
2. 12. 2021