Lucie Vojáčková

Bakalářská práce

Návrh typologie zákazníků aquacentra

Design of Customer Typology for Aquacentre
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je sestavení typologie zákazníků aquacentra. Práce se také zabývá strukturou abonentů a jejich návštěvností aquacentra. Výzkum byl prováděn v programu IBM SPSS Statistics 25 pomocí třídění 1. a 2. stupně. Typologie byla vytvořena pomocí metody shlukové analýzy. Výsledkem výzkumu je typologie zákazníků aquacenter, která je tvořena čtyřmi typy zákazníků. Bakalářská práce může …více
Abstract:
The aim of this Bachelor thesis is to compile the typology of aquacentre customers. The thesis is also dealing with the structure of subscribers and their attendance at the aquacenter. The research was conducted in IBM SPSS Statistics 25 using grades 1 and 2. Typology was created by the cluster analysis. The result of the research is the typology of aquacenter customers, which consists of four types …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2019
  • Vedoucí: Vojtěch Spáčil
  • Oponent: Šárka Velčovská

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod