Eliška Sýkorová

Bakalářská práce

Moderní trendy v marketingové komunikaci

Modern trends in marketing communications
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá moderními trendy v marketingové komunikaci Vodafone Czech Republic a.s. Teoretická část se zaměřuje na vymezení dané problematiky včetně popsání moderní trendů v marketingové komunikaci. Praktická část se věnuje deskripci vybraného podniku a analýzou využití moderních trendů v marketingové komunikaci. Dále je pomocí dotazníkového šetření proveden a následně vyhodnocen výzkum …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the modern trends in marketing communication of Vodafone Czech Republic a.s. The theoretical part gives a theoretical background of the issue including definition of modern trends in marketing communication. The practical part focuses on description of the chosen company and the analysis of modern trends its marketing communication. The following part of the practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Světlana Myslivcová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Sýkorová, Eliška. Moderní trendy v marketingové komunikaci . Liberec, 2017. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta