Rozhodování o peněžitém plnění v řízení o hromadných žalobách – Silvie FLAJZAROVÁ
Silvie FLAJZAROVÁ
Master's thesis
Rozhodování o peněžitém plnění v řízení o hromadných žalobách
Adjudication of financial claims in collective proceedings
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá konkrétní fází řízení o hromadných žalobách, a to rozhodováním a na něj navazující distribucí peněžitého plnění poškozeným osobám. Cílem této práce je poukázat na jisté možnosti rozhodování v řízení o hromadných žalobách a možnosti následné distribuce peněžitého plnění konkrétním poškozeným osobám a nastínění tak jistých řešení, kterých může český zákonodárce využít při …moreAbstract:
This diploma thesis deals with specific phases of proceedings for collective actions, especially judgment and distribution of financial compensation to injured persons. The aim is to point out certain possibilities of judgment in the proceedings on collective actions, possibilities of subsequent distribution of financial claims to specific injured persons and to outline some solutions that the Czech …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: JUDr. Klára Hamuľáková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
FLAJZAROVÁ, Silvie. Rozhodování o peněžitém plnění v řízení o hromadných žalobách. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Právnická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Právnická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of LawMaster programme / field:
Law and Jurisprudence / Law
Theses on a related topic
-
Inkluze žáků se zdravotním postižením na malotřídních školách a na 1.stupni ZŠ - srovnání školního roku 2006/2007 a 2015/2016.
Danuše Kupková -
L O O K I N G F O R - ČLOVĚK - VIZUÁLNÍ OTISK DOBY Člověk, osobnost, vliv, popularita, zobecnění.... Projekt Looking zaměřuji na analýzu, bádání a realizaci oděvů kolekce, která čistě vychází z krušnohorského prostředí a soustřeďuje se na jedince, krajinu a místo. Jsme součástí prostoru, jenž se stal za mnoho posledních let prázdným prostorem, který těžko hledá vlastní tvář a identitu. Prostor severních Čech je specifickým prostorem, jehož přítomnost je silně ovlivněna jeho minulostí. Destinace severních Čech byla v minulosti centrem textilního a oděvního průmyslu, většina továren byla zrušena a bohužel nepřežila novou dobu. Projekt Looking hledá v minulosti řemeslnou tvorbu, na kterou se pozapomnělo, a přístupy tisku na materiál desén. Tyto přístupy modernizuje, aktualizuje a s využitím současných technologií znovu objevuje a představuje veřejnosti. Smyslem je navázat na neznámé tradice, na prostor, který jsme získali a ke kterému hledáme stále cestu a cit.
Jan LÖBL -
Rotačně nanášené Er\hindex{3+} a Er\hindex{3+}/Yb\hindex{3+} dopované tenké vrstvy GeS\dindex{2} a (GeS\dindex{2})\dindex{80}(Ga\dindex{2}S\dindex{3})\dindex{10}(Sb\dindex{2}S\dindex{3})\dindex{10}
Tomáš Halík -
Vedení účetnictví podle zákona o volbě prezidenta republiky pro volební kampaň v letech 2017 / 2018 a jeho srovnání s pravidly pro kampaň z let 2012 /2013 a s pravidly ostatních středoevropských zemí
Pavel Galuška -
Finanční analýza společností Bonatrans Group a.s. a Viadrus a.s.
Libor Kellner -
Strukturní charakterizace proteinů interagujících s vnitřně neuspořádaným mykobakteriálním iniciačním faktorem transkripce Sigma-A a mikrotubulární vazebnou bílkovinou 2c
Subhash Narasimhan -
Analýza a komparace české a rakouské bytové politiky v letech 2009–2018 a jejich efekty na trhy s bydlením v Praze a ve Vídni
Daniel Herko -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights