Bc. Vlastimil Holík

Diplomová práce

Tvorba marketingové strategie pro podnik

Creation of marketing strategy for enterprise
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingové strategie pro podnik XO Czech s.r.o. Práce je rozdělena na tři části – teoretickou, analytickou a návrhovou. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy čerpané z literatury. V analytické části je provedena analýza současného stavu podniku, konkurence a je proveden marketingový výzkum pomocí dotazníkového šetření. V návrhové části jsou na základě …více
Abstract:
The diploma thesis is focused on creation of marketing strategy for the company XO Czech s.r.o. The thesis is divided into three parts – theoretical, analytical and design. In the theoretical part, the basic concepts drawn from the literature are defined. In the analytical part, the analysis of the current state of the company, and it’s competition is carried out and marketing research is carried out …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: Ing. Petr Urban

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting