Připravenost dětí předškolního věku na přechod do základní školy – Lic. Anna ŠVECOVÁ
Lic. Anna ŠVECOVÁ
Master's thesis
Připravenost dětí předškolního věku na přechod do základní školy
Preparing pre-school age children for the transition to the primary school.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá školní připraveností předškolních dětí na přechod do základní školy. Cílem práce bylo analyzovat úroveň připravenosti dětí z městských a vesnických mateřských škol a porovnat, zda jsou v připravenosti těchto dětí rozdíly. Teoretická část se zabývá charakteristikou předškolního věku z pohledu vývojové psychologie. Práce se také věnuje přípravě dítěte na povinnou školní docházku …moreAbstract:
This diploma thesis focuses on school readiness of preschool children for the transition to primary school. The aim of the thesis is to analyse the level of readiness of urban and country preschool children and to compare the differences. The theoretical part of the thesis deals with the characteristics of preschool age from the perspective of developmental psychology. The thesis also concentrates …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 6. 2022
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Martina Fasnerová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠVECOVÁ, Anna. Připravenost dětí předškolního věku na přechod do základní školy. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Preschool education / Preschool education
Theses on a related topic
-
Hudba v rukou dětí včera a dnes. Z názvu je patrné, že práce bude historicko-srovnávací. Cílem práce je analyzovat, proč v současné době neplatí rčení "Co Čech, to muzikant". Jaké okolnosti ovlivňují aktivní přístup dětí k hudbě. Při výzkumu budou osloveni žáci 2. stupně ZŠ a současně i jejich rodiče a prarodiče. Prostředkem výzkumu bude nestandardizovaný dotazník. Výzkum bude posuzovat důvody rozdílného postoje v generačních vlnách k výuce hry na hudební nástroje nebo zpěvu a to v oblasti amatérského a odborného získávání znalostí. Stěžejní otázkou je, proč se děti nechtějí učit hrát na hudební nástroje a proč již není zájem dětí o individuální nebo sborový zpěv.
Jaroslav LÖFFELMAN -
Vliv rodiny a školy na výchovu a vzdělání žáků střední školy
Soňa Durdová -
Působení rodiny a školy na úroveň pohybové aktivity dětí na prvním stupni ZŠ
Aneta FAKSOVÁ -
Příprava dítěte na primární vzdělávání v mateřské škole s důrazem na oblast jemné motoriky
Štěpánka Jelínková -
Hudební aktivity v mateřské škole na téma Život na farmě
Kateřina Navrátilová -
Názory učitelů mateřských škol na roli rodičů v přípravě dítěte na vstup do základní školy
Marie Ovčáčíková -
Logopedická intervence v mateřské škole logopedické a běžné mateřské škole na okrese Příbram
Veronika Slivková -
Fungování a řízení mateřské školy "Na kopečku u zvonečku" se zaměřením na nabízené aktivity
Jana Turečková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights