Připravenost dětí předškolního věku na přechod do základní školy – Lic. Anna ŠVECOVÁ
Lic. Anna ŠVECOVÁ
Diplomová práce
Připravenost dětí předškolního věku na přechod do základní školy
Preparing pre-school age children for the transition to the primary school.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá školní připraveností předškolních dětí na přechod do základní školy. Cílem práce bylo analyzovat úroveň připravenosti dětí z městských a vesnických mateřských škol a porovnat, zda jsou v připravenosti těchto dětí rozdíly. Teoretická část se zabývá charakteristikou předškolního věku z pohledu vývojové psychologie. Práce se také věnuje přípravě dítěte na povinnou školní docházku …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on school readiness of preschool children for the transition to primary school. The aim of the thesis is to analyse the level of readiness of urban and country preschool children and to compare the differences. The theoretical part of the thesis deals with the characteristics of preschool age from the perspective of developmental psychology. The thesis also concentrates …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Martina Fasnerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠVECOVÁ, Anna. Připravenost dětí předškolního věku na přechod do základní školy. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Předškolní pedagogika / Předškolní pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Hudba v rukou dětí včera a dnes. Z názvu je patrné, že práce bude historicko-srovnávací. Cílem práce je analyzovat, proč v současné době neplatí rčení "Co Čech, to muzikant". Jaké okolnosti ovlivňují aktivní přístup dětí k hudbě. Při výzkumu budou osloveni žáci 2. stupně ZŠ a současně i jejich rodiče a prarodiče. Prostředkem výzkumu bude nestandardizovaný dotazník. Výzkum bude posuzovat důvody rozdílného postoje v generačních vlnách k výuce hry na hudební nástroje nebo zpěvu a to v oblasti amatérského a odborného získávání znalostí. Stěžejní otázkou je, proč se děti nechtějí učit hrát na hudební nástroje a proč již není zájem dětí o individuální nebo sborový zpěv.
Jaroslav LÖFFELMAN -
Vliv rodiny a školy na výchovu a vzdělání žáků střední školy
Soňa Durdová -
Působení rodiny a školy na úroveň pohybové aktivity dětí na prvním stupni ZŠ
Aneta FAKSOVÁ -
Příprava dítěte na primární vzdělávání v mateřské škole s důrazem na oblast jemné motoriky
Štěpánka Jelínková -
Hudební aktivity v mateřské škole na téma Život na farmě
Kateřina Navrátilová -
Názory učitelů mateřských škol na roli rodičů v přípravě dítěte na vstup do základní školy
Marie Ovčáčíková -
Logopedická intervence v mateřské škole logopedické a běžné mateřské škole na okrese Příbram
Veronika Slivková -
Fungování a řízení mateřské školy "Na kopečku u zvonečku" se zaměřením na nabízené aktivity
Jana Turečková
Název
Vložil
Vloženo
Práva