Martin Žemlička

Bakalářská práce

Reklama, měření účinnosti reklamy

Advertising, measuring of advertising efficiency
Anotace:
Práce se zabývá reklamou jako každodenním fenoménem kolem nás. První část je teoretická, věnuje se základním způsobům přesvědčování spotřebitele pomocí reklamních sdělení a také zasazuje reklamu do širšího kontextu segmentace trhu, budování značky a moderních přístupů ke spotřebiteli. Druhá část je praktická, byl proveden reálný průzkum trhu, hodnocení reklam na produkty Coca Cola a Kofola. Na těchto …více
Abstract:
Advertising as every day phenomenon of our live. First part discusses s this issue theorethicaly, advertising message, consumers. Broader context of advertising - market segmentation, brand building, modern issues. Second part is about practice. On the basic of real market research are discussed basic ananlytical methods - advertising evaluation of companies Coca Cola and Kofola. Part of this work …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 9. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 1. 2008
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Richard Hospodský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/4946