Reklama, měření účinnosti reklamy – Martin Žemlička
Martin Žemlička
Bakalářská práce
Reklama, měření účinnosti reklamy
Advertising, measuring of advertising efficiency
Anotace:
Práce se zabývá reklamou jako každodenním fenoménem kolem nás. První část je teoretická, věnuje se základním způsobům přesvědčování spotřebitele pomocí reklamních sdělení a také zasazuje reklamu do širšího kontextu segmentace trhu, budování značky a moderních přístupů ke spotřebiteli. Druhá část je praktická, byl proveden reálný průzkum trhu, hodnocení reklam na produkty Coca Cola a Kofola. Na těchto …víceAbstract:
Advertising as every day phenomenon of our live. First part discusses s this issue theorethicaly, advertising message, consumers. Broader context of advertising - market segmentation, brand building, modern issues. Second part is about practice. On the basic of real market research are discussed basic ananlytical methods - advertising evaluation of companies Coca Cola and Kofola. Part of this work …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 9. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/4946
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2008
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Richard Hospodský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/4946
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
PR komunikace společnosti NMS Market Research
Jan Houda -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Iuliia Vlasova -
Efektivní televizní reklama na trhu telefonních operátorů
Ester Horovičová -
Efektivita různých forem reklamy pro makléřské společnosti nabízející retail investing na českém trhu
Richter Richter -
Reklama - nástroj úspešného pôsobenia bankového subjektu na trhu
Daniela Scholtzová -
Reklama na trhu alkoholických nápojů
Tomáš Holeňa -
Reklama na trhu piva v České republice
Ladislav Hladný -
Reklama na YouTube a její význam na českém trhu
Jan Borýsek