Le lexique de la publicité en classe de FLE – Mgr. Vendula Soběslavská
Mgr. Vendula Soběslavská
Master's thesis
Le lexique de la publicité en classe de FLE
Advertising vocabulary in a French class
Abstract:
The thesis deals with press advertisements and commercials as a possible source of vocabulary development in a French class. The theoretical part presents several topics: the role of vocabulary within the various methodologies of teaching foreign languages, the French lexicon, the lexicon of advertising, the possibilities of working with advertisements in a language class and the phenomenon of advertising …viacAbstract:
Překládaná práce se zabývá využitím slovní zásoby reklamy v hodině francouzského jazyka. V teoretické části je pojednáno o roli slovní zásobě v rámci různých metodologií výuky cizího jazyka. V následujících kapitolách je popsána slovní zásoba francouzštiny, jazyk reklamy, práce s reklamou v hodině jazyka a reklama jako fenomén dnešní doby. Praktická část nabízí ukázky využití práce se slovní zásobou …viac
Jazyk práce: French
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fmki0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2009
- Vedúci: PhDr. Hana Kyloušková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Zdeňka Schejbalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School and Language School Teacher Training in French Language