Bc. Lucie Sekyrová

Master's thesis

Nové trendy v marketingové komunikaci

New trends in marketing communication
Abstract:
Diplomová práce se zabývá novými trendy v marketingové komunikaci a jejich následném uplatnění v praxi. První část práce se zabývá vymezením nástrojů marketingové komunikace a charakteristikou jejich novodobých trendů. Důraz je kladen na využívání internetu a sociálních sítí jako reklamního média. Druhá část práce je věnována zhodnocení problematiky nových trendů v marketingové komunikaci společnosti …more
Abstract:
The thesis deals with latest trends in a marketing communication and their application in the practice. The first part of the Work deals with a definition of the tools of the marketing communication and a characteristic of their latest trends. Here the focus is put on the use of the internet and social media as the advertisement tool. The second part of the Work is dedicated to the evaluation of latest …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication