Bc. Lucie Sekyrová

Diplomová práce

Nové trendy v marketingové komunikaci

New trends in marketing communication
Anotace:
Diplomová práce se zabývá novými trendy v marketingové komunikaci a jejich následném uplatnění v praxi. První část práce se zabývá vymezením nástrojů marketingové komunikace a charakteristikou jejich novodobých trendů. Důraz je kladen na využívání internetu a sociálních sítí jako reklamního média. Druhá část práce je věnována zhodnocení problematiky nových trendů v marketingové komunikaci společnosti …více
Abstract:
The thesis deals with latest trends in a marketing communication and their application in the practice. The first part of the Work deals with a definition of the tools of the marketing communication and a characteristic of their latest trends. Here the focus is put on the use of the internet and social media as the advertisement tool. The second part of the Work is dedicated to the evaluation of latest …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace