Nové trendy v marketingové komunikaci – Bc. Lucie Sekyrová
Bc. Lucie Sekyrová
Diplomová práce
Nové trendy v marketingové komunikaci
New trends in marketing communication
Anotace:
Diplomová práce se zabývá novými trendy v marketingové komunikaci a jejich následném uplatnění v praxi. První část práce se zabývá vymezením nástrojů marketingové komunikace a charakteristikou jejich novodobých trendů. Důraz je kladen na využívání internetu a sociálních sítí jako reklamního média. Druhá část práce je věnována zhodnocení problematiky nových trendů v marketingové komunikaci společnosti …víceAbstract:
The thesis deals with latest trends in a marketing communication and their application in the practice. The first part of the Work deals with a definition of the tools of the marketing communication and a characteristic of their latest trends. Here the focus is put on the use of the internet and social media as the advertisement tool. The second part of the Work is dedicated to the evaluation of latest …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dinek/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nové trendy v podnikání v cestovním ruchu
Pátková Pátková -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v oblasti mobility v datových sítích
Michal Skořepa -
Nové trendy v podpoře udržitelné dopravy v České republice
Eliška Peloušková -
Koncentrace hotelového podnikání v Čechách a v Evropě - vývoj,trendy
Kamila Petrželková -
Nové trendy v cukrářství
Alena Trojanová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková