Bc. Kateřina Škáchová

Diplomová práce

Aplikace trendů marketingové komunikace na internetový obchod společnosti Fourty-two, s.r.o.

Application trends in marketing communication online store Fourty-two, s.r.o.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá trendy v marketingové komunikaci. Teoretická část pojednává o této problematice obecně, vymezuje základní pojmy a blíže uvádí jednotlivé moderní nástroje marketingového mixu. Praktická část práce se věnuje vybrané společnosti. Jsou analyzovány dosud používané marketingové nástroje a jejich úspěšnost. Na základě získaných informací je navrženo zavedení nové formy internetového …více
Abstract:
This thesis deals with trends in marketing communications. The theoretical part deals with this issue in general, defines the basic concepts and describes in detail the various tools of modern marketing mix. The practical part is devoted to selected company. There are analyzed previously used marketing tools and their success. Based on the information obtained, it is proposed to introduce a new form …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní