Aplikace trendů marketingové komunikace na internetový obchod společnosti Fourty-two, s.r.o. – Bc. Kateřina Škáchová
Bc. Kateřina Škáchová
Master's thesis
Aplikace trendů marketingové komunikace na internetový obchod společnosti Fourty-two, s.r.o.
Application trends in marketing communication online store Fourty-two, s.r.o.
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá trendy v marketingové komunikaci. Teoretická část pojednává o této problematice obecně, vymezuje základní pojmy a blíže uvádí jednotlivé moderní nástroje marketingového mixu. Praktická část práce se věnuje vybrané společnosti. Jsou analyzovány dosud používané marketingové nástroje a jejich úspěšnost. Na základě získaných informací je navrženo zavedení nové formy internetového …moreAbstract:
This thesis deals with trends in marketing communications. The theoretical part deals with this issue in general, defines the basic concepts and describes in detail the various tools of modern marketing mix. The practical part is devoted to selected company. There are analyzed previously used marketing tools and their success. Based on the information obtained, it is proposed to introduce a new form …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/r58ey/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠKÁCHOVÁ, Kateřina. \textit{Aplikace trendů marketingové komunikace na internetový obchod společnosti Fourty-two, s.r.o.}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2014. Available from: https://theses.cz/id/a6n0vr/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Podcasting jako moderní nástroj digitálního marketingu
Olga Vorobei -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi Univerzity Karlovy
Tomáš Pospíšek -
Moderní nástroje internetového marketingu
Eva Duhaňová -
Moderní nástroje internetového marketingu
Barbora Žákovcová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi společnosti X a Y
Ngoc Nguyen Viet -
Využití moderních nástrojů internetového marketingu ve firmě František Suchomel - Indiana kuchyňské studio
Martina Kirchmanová -
Moderní nástroje internetového marketingu
Kateřina Bimková -
Moderní nástroje internetového marketingu a jejich vliv na prodejní úspěch podniku XY
Waiss Fakiri