Bc. Michal Oravec

Bachelor's thesis

Lobbying jako součást komunikačního mixu

Lobbying as part of the communication mix
Abstract:
Tématem bakalářské práce je analýza komunikačního mixu se zaměřením na lobbing u společnosti pohybující se v moderním sportovním odvětví - golfu. Teoretická část obsahuje vymezení komunikačního mixu a lobbingu jako jeho součásti. V závěru teoretické části je kladen důraz na sportovní marketing. Aplikační část obsahuje analýzu marketingových činností konkrétní společnosti s důrazem na komunikační mix …more
Abstract:
The theme of the thesis is to analyze communication mix, with a view to lobbing, in a company with business activities in sport sphere – golf. The theoretical part contains the definition of lobbying as a part of a communication mix. Emphasis is placed on sports marketing at the end of the theoretical part. The application part contains an analysis of marketing activities in a concrete company with …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 11. 2013
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: JUDr. Josef Novák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní