Ondřej Rucký

Diplomová práce

Návrh reluktančního motoru

Design of Reluctance Motor
Anotace:
Cílem této diplomové práce je návrh synchronního reluktančního motoru o jmenovitém výkonu 50 kW pro trakční využití v městské hromadné dopravě. Práce se nejprve zabývá seznámením s konstrukcí synchronního reluktančního motoru a specifikům a zásadám při návrhu statoru a zejména rotoru. Následuje matematický popis stroje podle obecné teorie elektrického stroje. Je zde také uveden stručný popis kritérií …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is the design of a synchronous reluctance motor with a nominal power of 50~kW for traction application in public transport. The work first deals with the introduction to the design of a synchronous reluctance motor and the specifics and principles of stator and especially rotor design. The following is a mathematical description of the machine according to the general …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
  • Vedoucí: Petr Kačor
  • Oponent: Petr Bernat

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava