Kamery pro digitální kinematograii, vlas tnosti a kvalitativní parametry – Martin Polách
Martin Polách
Bakalářská práce
Kamery pro digitální kinematograii, vlas tnosti a kvalitativní parametry
Cameras for digital cinematography, specifications and quality measures
Anotace:
Práce rozbírá zásadní digitální kamery a technologie, které má k dispozici kameraman při natáčení celovečerních snímků, reklam a TV obsahu. Zaměřil jsem se obzvláště na kamery, které jsou komerčně dostupné v roce 2012, jakými jsou např. Arri Alexa, RED EPIC, Sony F65, Phantom FLEX, Phantom 65 a několik dalších poloprofesionálních kamer. V práci rozebírám také počátky a historii digitálních kamer od …víceAbstract:
This thesis is about essential digital cameras and technologies, which are used by directors of photography for shooting feature films, commercials and television content. I focused mainly on cameras, that are available to the public in your 2012, which are for example Arri Alexa, RED EPIC, Sony F65, Phantom FLEX, Phantom 65 and few more semi-professional cameras. In my thesis I also look back on the …víceKlíčová slova
filmová technikaKlíčová slova
filmové kameryKlíčová slova
práce kameramanaKlíčová slova
digitální kinematografieKlíčová slova
digitální kameryObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 9. 2012
- Vedoucí: Marek JÍCHA
- Oponent: Emil KOŠŤÁL
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a) d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Kamera
Práce na příbuzné téma
-
Technologicko-tvůrčí význam filmového materiálu v době digitální kinematografie
Filip Blažek -
Technologicko-tvůrčí význam filmového materiálu v době digitální kinematografie
Filip Blažek -
Očista digitálnej kinematografie
Martin Repka -
Digitální kinematografie, její vznik a využití v praxi
Dominika Baníková -
Digitální kinematografie - video s vysokým rozlišením
Robert NEKL -
Barevné prostory v digitální kinematografii a cesta k jednotnému systému ACES
Václav Pavlíček -
Současné kamery v digitální kinematografii
Jan Vlnas -
1. Teoretická část - Nové trendy v digitální kinematografii, srovnání s klasickou kinematografií 2. Praktická část - Kamera na hraném filmu "Rytířství" - Romance rytířské doby
Marian RYLKA