Elektronické obchodování na trhu B2C v České republice – René BÍLEK
René BÍLEK
Bakalářská práce
Elektronické obchodování na trhu B2C v České republice
B2C e-commerce in Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce se zaobírá analýzou e-shopů, které nabízejí obuv na trhu B2C v České republice. Úvod práce je věnován definici důležitých pojmů a kategorizaci elektronického obchodování. Dále se autor zaměřil na faktory, které ovlivňují elektronické obchodování. Zde autor zkoumá jak výhody, tak nevýhody elektronického obchodování. Další část je věnována vývoji elektronického obchodování, a to jak …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the analysis of shoes e-commerce in the Czech Republic on the B2C market. In the first part of the thesis the autor defines key words in the problematics of e-commerce and explains distribution between the subjects in e-commerce. The next part is focused on factors, which influence e-commerce. After that the autor apprises us with development of e-commerce over the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Hana Kunešová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BÍLEK, René. Elektronické obchodování na trhu B2C v České republice. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
E-commerce a další prodejní kanály jako trend obchodu (logistiky, komunikace)
Natálie Pechová -
E-business analysis: A case study of selected clothing e-shop
Anna Jůzová -
Oblasti řízení e-shopu a metriky jejich vyhodnocení
Ondřej Syrový -
Vztah chování zákazníků na webu a příjmů vybraného e-shopu
Jan Žebrák -
Návrh na zefektivnění komunikace se zákazníky B2B a koncovými uživateli B2C
Kristýna Hrubčíková -
Elektronické obchodování na trhu B2C v České republice
René BÍLEK -
Návrh komunikačního plánu na trhu B2C
Alžběta KOVÁCSOVÁ -
Plánovanie, tvorba a propagácia B2C internetového obchodu
Peter Hajduček