Elektronické obchodování na trhu B2C v České republice – René BÍLEK
René BÍLEK
Bachelor's thesis
Elektronické obchodování na trhu B2C v České republice
B2C e-commerce in Czech Republic
Abstract:
Bakalářská práce se zaobírá analýzou e-shopů, které nabízejí obuv na trhu B2C v České republice. Úvod práce je věnován definici důležitých pojmů a kategorizaci elektronického obchodování. Dále se autor zaměřil na faktory, které ovlivňují elektronické obchodování. Zde autor zkoumá jak výhody, tak nevýhody elektronického obchodování. Další část je věnována vývoji elektronického obchodování, a to jak …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on the analysis of shoes e-commerce in the Czech Republic on the B2C market. In the first part of the thesis the autor defines key words in the problematics of e-commerce and explains distribution between the subjects in e-commerce. The next part is focused on factors, which influence e-commerce. After that the autor apprises us with development of e-commerce over the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2017
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Hana Kunešová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BÍLEK, René. Elektronické obchodování na trhu B2C v České republice. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
E-commerce a další prodejní kanály jako trend obchodu (logistiky, komunikace)
Natálie Pechová -
E-business analysis: A case study of selected clothing e-shop
Anna Jůzová -
Oblasti řízení e-shopu a metriky jejich vyhodnocení
Ondřej Syrový -
Návrh na zefektivnění komunikace se zákazníky B2B a koncovými uživateli B2C
Kristýna Hrubčíková -
Elektronické obchodování na trhu B2C v České republice
René BÍLEK -
Plánovanie, tvorba a propagácia B2C internetového obchodu
Peter Hajduček -
Návrh komunikačního plánu na trhu B2C
Alžběta KOVÁCSOVÁ