Analýza komunikačního mixu se zaměřením na sociální sítě daného podniku – Katka Perdykulová
Katka Perdykulová
Bachelor's thesis
Analýza komunikačního mixu se zaměřením na sociální sítě daného podniku
Analysis of Marketing Communication on Social Networks in the Selected Company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikačního mixu se zaměřením na sociální sítě podniku Polárka. V teoretické části jsou rozebírány tradiční nástroje komunikace a nástroje online komunikace zaměřené na sociální sítě. V druhé, praktické části jsou tyto poznatky aplikované do praxe. V praktické části je krátce charakterizován podnik Polárka a analyzované sociální sítě, které využívá. Následuje benchmarking …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the analysis of the communication mix with a focus on the social networks of the company Polárka. The theoretical part discusses traditional communication tools and online communication tools focused on social networks. In the second, practical part, these findings are applied in practice. In the practical part, the company Polárka is briefly characterized and analyzed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 6. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PERDYKULOVÁ, Katka. \textit{Analýza komunikačního mixu se zaměřením na sociální sítě daného podniku}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/a72x6j/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Perdykulová, Katka. Analýza komunikačního mixu se zaměřením na sociální sítě daného podniku. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Projekt využití sociálních sítí pro zlepšení marketingové komunikace vybrané firmy
Jitka Beránková -
Marketingová komunikace poskytovatele gastronomických služeb Samuel's Burger
Bartoloměj Nevím -
Validace marketingové komunikace značky Studentská pečeť na mladých lidech
Simon Bornev -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Tereza Pantůčková -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Kristina Kůdelíková