Ing. Knoel Sotomayor, MBA

Diplomová práce

Customer Relationship as a Key for Modern Marketing Companies

Customer Relationship as a Key for Modern Marketing Companies
Abstract:
The field of customer relationship management has given way to loyalty programs, which are designed to increase loyalty in customer by creating advantages that persuade consumers to limit their shopping to one particular retailer. There is an academic debate as to whether or not the loyalty programs that are administered by companies effectively increase loyalty. Companies need to communicate the benefits …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2017
  • Vedoucí: Ing. Jan Rožek
  • Oponent: Ing. Andrej Mazán, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance & Master of Business Administration