Customer Relationship as a Key for Modern Marketing Companies – Ing. Knoel Sotomayor, MBA
Ing. Knoel Sotomayor, MBA
Diplomová práce
Customer Relationship as a Key for Modern Marketing Companies
Customer Relationship as a Key for Modern Marketing Companies
Abstract:
The field of customer relationship management has given way to loyalty programs, which are designed to increase loyalty in customer by creating advantages that persuade consumers to limit their shopping to one particular retailer. There is an academic debate as to whether or not the loyalty programs that are administered by companies effectively increase loyalty. Companies need to communicate the benefits …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/z2uet/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2017
- Vedoucí: Ing. Jan Rožek
- Oponent: Ing. Andrej Mazán, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance & Master of Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Customer Loyalty Management Using Data Clustering
Srimathi Ravisankar -
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
Anitta Mathew -
B2B customer loyalty - factors affecting customer loyalty in the food supply industry
Adam Valečka -
Management in the Digital Age: How Technology Commands Business Strategy, Influences Customer Perception and Loyalty
Samuel Edozie Akaniro