Kategorie slovesného času jako předmět jazykové výuky na 1. stupni základních škol – Ludmila MARXOVÁ
Ludmila MARXOVÁ
Diplomová práce
Kategorie slovesného času jako předmět jazykové výuky na 1. stupni základních škol
Verb tenses for language education in primary schools
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou osvojování kategorie slovesného času na prvním stupni základních škol. Zaměřuje se na učivo o slovesech v ucelených řadách učebnic pro 2. 2.-5. ročník ZŠ a na vlastní výzkumné šetření. Cílem bylo zhodnotit, jaká je u žáků úspěšnost při určování časové platnosti a zda jsou žáci při určování slovesného času ovlivněni adverbiálními výrazy. Vyhodnocení probíhalo …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of acquiring the category of verb tense at the primary schools. It focuses on the subject of verbs in comprehensive series of textbooks for the 2nd to 5th grades of primary school and includes research investigation. The aim was to evaluate the students' success in determining the temporal validity and whether students are influenced by adverbial expressions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2024
- Vedoucí: doc. PhDr. Diana Svobodová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MARXOVÁ, Ludmila. Kategorie slovesného času jako předmět jazykové výuky na 1. stupni základních škol. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Výběr a uspořádání učiva ve vybraných učebnicích češtiny pro anglicky mluvící cizince s důrazem na gramatické kategorie slovesa
Lucie KODAJKOVÁ -
Specifika percepce času u jedinců s ADHD v dospělosti a role pracovní paměti
Helena Halířová -
Vnímání volného času u dlouhodobě nezaměstnaných osob
Zuzana DAŇKOVÁ -
Vnímání významu volného času u vrcholových sportovců
Martina PIVODOVÁ -
Vnímání významu volného času u vrcholových sportovců
Martina PIVODOVÁ -
Vnímání času u dětí v mateřské škole
Martina JANČOVÁ -
Vnímání času u předškolních dětí
Lucie BÍCHOVÁ -
VZTAH MÍSTA KONTROLY K VNÍMÁNÍ ČASU A DEPRESIVITĚ U KLIENTŮ LÉČÍCÍCH SE S DIAGNÓZOU F10
Petra DIVÍŠKOVÁ