Bc. Nikoleta Vlčková

Bakalářská práce

Beginning teacher's self-reflection

Beginning teacher's self-reflection
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem sebereflexe začínajícího učitele, jakožto jednou ze základních učitelských kompetencí nezbytných pro učitelský rozvoj, vedoucí ke zlepšení ovládání třídy. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část definuje klíčové pojmy, které jsou použité v této práci, a představuje metody sebereflexe, které pomáhají zkoumat výuku ve třídách. Obsah práce …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the topic “beginning teacher’s self- reflection” as one of the main competencies essential for teacher development leading to improving classroom management. It consists of theoretical and practical part. The theoretical part defines the key terms dealt with within the thesis and also introduces methods of self-reflection which help investigate classroom teaching. The …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2017
  • Vedoucí: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Jana Chocholatá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta