Bc. Nikoleta Vlčková

Bachelor's thesis

Beginning teacher's self-reflection

Beginning teacher's self-reflection
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem sebereflexe začínajícího učitele, jakožto jednou ze základních učitelských kompetencí nezbytných pro učitelský rozvoj, vedoucí ke zlepšení ovládání třídy. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část definuje klíčové pojmy, které jsou použité v této práci, a představuje metody sebereflexe, které pomáhají zkoumat výuku ve třídách. Obsah práce …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the topic “beginning teacher’s self- reflection” as one of the main competencies essential for teacher development leading to improving classroom management. It consists of theoretical and practical part. The theoretical part defines the key terms dealt with within the thesis and also introduces methods of self-reflection which help investigate classroom teaching. The …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 1. 2017
  • Supervisor: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Jana Chocholatá

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta