Prožitkové metody ve výuce zeměpisu – Bc. Helena Lánská
Bc. Helena Lánská
Diplomová práce
Prožitkové metody ve výuce zeměpisu
Experiential Programme for Geography Classes
Anotace:
Diplomová práce se zabývá působením aspektů zážitkového učení ve výuce zeměpisu na 2. stupni základní školy na výchovné a vzdělávací výsledky žáků. Metody pro podporu zážitkového učení jsou uplatňovány v praktické části práce v průběhu terénního vyučování a slouží jako nezbytný základ pro následující výuku ve školním prostředí. Práce ve své první části přináší pohled na teoretické vymezení problematiky …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the impact of experiential learning aspects of instruction of Geography in the 6th grade of the basic school on educational pupil outcomes. The methods supporting experiential learning of pupils are used in the practical part of the thesis during Geographical outdoor education and serve as a necessary base for further school work. First part of the thesis brings theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Andrea Rozkovcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lánská, Helena. Prožitkové metody ve výuce zeměpisu. Liberec, 2019. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / zeměpis - občanská výchova
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávací potenciál programů tematické kooperativní výuky v kontextu didaktiky dějepisu a dramatické výchovy
Veronika Rodriguezová -
Distanční výuka pohledem učitelů, žáků a rodičů: případová studie vybrané základní školy
Jana Dvořáková -
Distanční výuka z pohledu učitelů, žáků a rodičů na prvním stupni ZŠ
Markéta Petrásková -
Tandemová výuka jako nástroj profesního rozvoje učitelů na prvním stupni základních škol
Klečková Klečková -
Distanční výuka očima rodičů žáků s dyslexií během pandemie covid-19
Lucie Bláhová
Název
Vložil
Vloženo
Práva