Image značky Volkswagen na českém trhu – Šárka Štěpánková
Šárka Štěpánková
Bakalářská práce
Image značky Volkswagen na českém trhu
Image of the Volkswagen brand on the Czech market
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje nejprve celkově automobilový trh a identitu značek na tomto trhu. Následuje analýza českého a německého trhu, kde je zahrnuta i analýza prodejů značek na českém trhu. Další část je již zaměřená přímo na německou značku Volkswagen, její vznik a historii, dále je pak analyzována tržní pozice značky, positioning, cílová skupina a image této značky, to vše na českém trhu. V posledních …víceAbstract:
The bachelor thesis first analyzes the overall automotive market and brand identity in this market. The following is an analysis of the Czech and German markets, which also includes an analysis of brand sales on the Czech market. The next part is already focused directly on the German Volkswagen brand, its origin and history, then the market position of the brand, positioning, target group and image …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85711
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Jitka Volfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85711
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Systém managementu kvality ve výrobním procesu společnosti Aisin Europe Manufacturing Czech s.r.o. působící v odvětví automobilového průmyslu
Vladislav Vanýsek -
Automotive industry as a factor of regional competitiveness in the Czech Republic
Martin Rejka -
Využití procesu Řízení a správa záruk ke zlepšení zákaznické loajality, snížení nákladů na nekvalitu a zlepšování kvality a spolehlivosti produktu ve společnosti Koito Czech s.r.o.
Josef SUCHOMEL -
Nakládání s odpadními vodami ve společnosti Fujikoki Czech, s. r. o. a návrh optimalizace s cílem ekonomické úspory a environmentální šetrnosti
Karel Svoboda -
Dodavatelský řetězec v Hitachi Astemo Czech, s.r.o.
Petra Vojtěchová -
Stanovení vnitřní hodnoty společnosti Volkswagen AG
Miroslav Skalka -
Global Financial Crisis and its Impact on German Automotive Industry: A Comparative Study on Daimler AG, Volkswagen Group, BMW AG
Markéta Mecová -
ŠKODA AUTO a koncern Volkswagen na čínském automobilovém trhu.
Tomáš Koranda