Šárka Štěpánková

Bakalářská práce

Image značky Volkswagen na českém trhu

Image of the Volkswagen brand on the Czech market
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje nejprve celkově automobilový trh a identitu značek na tomto trhu. Následuje analýza českého a německého trhu, kde je zahrnuta i analýza prodejů značek na českém trhu. Další část je již zaměřená přímo na německou značku Volkswagen, její vznik a historii, dále je pak analyzována tržní pozice značky, positioning, cílová skupina a image této značky, to vše na českém trhu. V posledních …více
Abstract:
The bachelor thesis first analyzes the overall automotive market and brand identity in this market. The following is an analysis of the Czech and German markets, which also includes an analysis of brand sales on the Czech market. The next part is already focused directly on the German Volkswagen brand, its origin and history, then the market position of the brand, positioning, target group and image …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Jitka Volfová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85711