SLABÉ A SILNÉ STRÁNKY STUDENTŮ PŘI PŘÍPRAVĚ K MATURUTĚ: DIDAKTIKA PSANÍ – Bc. Soňa KRAUSOVÁ
Bc. Soňa KRAUSOVÁ
Diplomová práce
SLABÉ A SILNÉ STRÁNKY STUDENTŮ PŘI PŘÍPRAVĚ K MATURUTĚ: DIDAKTIKA PSANÍ
IDENTIFYING STUDENTS' STRENGTHS AND WEAKNESSES TO THE LOWER LEVEL OF MATURITA: DEVELOPING WRITING SKILLS
Abstract:
This thesis deals with the methods how to teach writing. The two approaches to teaching writing, the process approach and the product approach, are compared. The results of my research show that the process approach is a useful tool for effective teaching of the writing skills.Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá didaktikou psaní v hodinách anglického jazyka. Praktická část této diplomové práce porovnává výsledky slohových prací studentů dosažené dvěma odlišnými metodami výuky psaní. Můj výzkum dokazuje, že procesní psaní je efektivní výukovou metodou.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRAUSOVÁ, Soňa. SLABÉ A SILNÉ STRÁNKY STUDENTŮ PŘI PŘÍPRAVĚ K MATURUTĚ: DIDAKTIKA PSANÍ. Plzeň, 2013. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / AJ-NJ
Práce na příbuzné téma
-
Analýza rozdílů v psaní na papír versus psaní na digitalizační displej
Ivo Plaček -
Rozdíly mezi vztahy fonologického povědomí a psaným projevem u dětí s typickým vývojem psaní a s dysgrafií
Pavla Suchomelová -
Prokrastinace studentů prostřednictvím ICT při psaní bakalářské práce
Romana Střechová -
Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Hana Hadrabová -
Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce
Pavla Jahodová -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Využití tvůrčího psaní v hodinách slohové výchovy na 1. stupni základní školy
Ludmila Shuli -
Úspěšnost žáků s odkladem povinné školní docházky v oblasti rozvoje počátečního čtení a psaní
Kateřina Dolejšová