Etické, ekonomické a právní aspekty mystery shoppingu v odvětví prodejen s obuví – Tereza Pavlová
Tereza Pavlová
Bakalářská práce
Etické, ekonomické a právní aspekty mystery shoppingu v odvětví prodejen s obuví
Ethical, economic and legal aspects of mystery shopping in the footwear store
Anotace:
Pavlová, T. Etické, ekonomické a právní aspekty mystery shoppingu v odvětví pro-dejen s obuví. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Bakalářská práce se zabývá hodnocením kvality prodejců metodou mystery shopping. V literární rešerši jsou charakterizovány předpoklady úspěšného prodejce, jeho vlastnosti a dovednosti spjaté se správnou komunikací se zákazníkem. Uvedeny jsou také …víceAbstract:
Pavlová, T. Ethical, economic and legal aspects of mystery shopping in the footwear store. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2022. The bachelor's thesis deals with the evaluation of the quality of retailers using the mystery shopping method. The literature search characterizes the assumptions of a successful seller, his qualities and skills associated with proper communication with the customer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2022
- Vedoucí: JUDr. Andrea Hrdličková, Ph.D.
- Oponent: Jiří Duda, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Manažerské techniky
Práce na příbuzné téma
-
Mystery shopping jako účinná forma komunikace se zákazníkem
Jiřina Lysáková -
Mystery Shopping like an Instrument to Gain Competitive Advantage
Gleb Krivulin -
Mystery Shopping ve vybraném odvětví
Karolina Šebánková -
Využití mystery shoppingu pro hodnocení komunikace se zákazníky ve zvolené organizaci
Patrik SVOZIL -
Hodnocení kvality poskytovaných služeb pomocí metody Mystery Shopping
Tim Poláš -
HODNOCENÍ KVALITY VYBRANÉ SLUŽBY METODOU "MYSTERY SHOPPING"
Jiří Zídek -
Mystery shopping - projekt pro konkrétní firmu
Ivana Hájková -
Marketingová komunikace vybraných obchodních řetězců v České republice cílená na seniory
František Budař