Metaphors in Advertising – Mgr. Vladimir Srebnitskiy
Mgr. Vladimir Srebnitskiy
Diplomová práce
Metaphors in Advertising
Metaphors in Advertising
Anotace:
Předkládaná magisterská diplomová práce se věnuje průzkumu konceptuální metafory v tištěných reklamách. Korpus se skládá z reklam z mužského časopisu (Men's Health) a ženského časopisu (Cosmopolitan). Ve své práci se zaměřuji na použití stereotypů v oblasti genderových rolí prostřednictvím konceptuálních metafor v těchto reklamách. Kapitola číslo 1 udává hlavní předpoklady pro studium daného tématu …víceAbstract:
The present master’s thesis is dedicated to the exploration of conceptual metaphors in print advertisements. The corpus consists of advertisements taken from a men’s magazine (Men’s Health) and a women’s magazine (Cosmopolitan). The focus of my study is on the employment of gender role stereotypes via conceptual metaphors in these advertisements. Chapter 1 introduces the main prerequisites for studying …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j6nlo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2017
- Vedoucí: Ph.D. Wei-lun Lu
- Oponent: Mgr. Jana Pelclová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Pojímání tělesnosti v poetickém díle Garyho Snydera: spiritualita z pohledu kognitivní teorie metafory
Alena Ištoková -
Konceptuální metafory v díle Jeana-Jacquese Rousseaua
Tomáš Thiel -
Analýza metafory: teorie a komputačně lingvistické přístupy
Dalibor PAVLAS -
Analýza konceptuální metafory ve vybraných textech britské zpěvačky Dido
Eva STRUČOVSKÁ -
Psycholingvistická analýza teorie konceptuálních metafor a ztělesněného jazyka
Filip Lothar RUDORFER -
Konceptuální metafory v současné rozhlasové publicistice
Jan Blatský -
Metafory korupce v českých online médiích
Iva ŠTĚPÁNKOVÁ -
Metafory a analogie v ekonomické vědě a vzdělávání
Tomáš Langer