Analýza komunikačních schopností žáků na počátku povinné školní docházky – Aneta HOCHMANOVÁ
Aneta HOCHMANOVÁ
Master's thesis
Analýza komunikačních schopností žáků na počátku povinné školní docházky
An Analysis of Communication Skills of Pupils at the Beginning of Their Compulsory School Attendance
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou komunikačních schopností žáků na počátku povinné školní docházky. Aspekt je především kladen na děti intaktní a rovněž děti, u kterých bylo podle kritérií diagnostikováno ADHD. U těchto dětí je zaměřena pozornost na jazykovou rovinu lexikálně-sémantickou a morfologicko-syntaktickou. Teoretická část se zabývá řečí, přibližuje vývoj řeči z ontogenetického a fylogenetického …moreAbstract:
The diploma thesis deals with analysis of communication skills of pupils at the beginning of compulsory education, with regard to typically developing children, likewise children affected by ADHD. With these children we focus our attention on lexical-semantic and morphological-syntactic linguistic features of language. The theoretical part of the diploma thesis focuses on speech and its development …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 10. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. PaedDr. Ilona Pešatová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOCHMANOVÁ, Aneta. \textit{Analýza komunikačních schopností žáků na počátku povinné školní docházky}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2018. Available from: https://theses.cz/id/a7pd7j/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HOCHMANOVÁ, Aneta. Analýza komunikačních schopností žáků na počátku povinné školní docházky. Ústí nad Labem, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special education (pedagogy) - counselling
Theses on a related topic
-
Stimulace lexikálně sémantické jazykové roviny v předškolním vzdělávání
Kateřina MALÁ -
Diagnostika lexikálně sémantické jazykové roviny u dětí předškolního věku
Pavla Jelínková -
Možnosti rozvoje lexikálně-sémantické jazykové roviny u žáků s vývojovou dysfázií
Alena VAŠÍČKOVÁ -
Rozvoj foneticko-fonologické jazykové roviny u dětí běžné mateřské školy
Ivana Hrochová -
Analýza morfologicko-syntaktické jazykové roviny u žáků ZŠ logopedické
Jitka Saňáková -
Rozvoj lexikálně-sémantické jazykové roviny u dítěte s mentálním postižením
Hana Hanáčková -
Komunikativní kompetence u žáků 1. stupně běžné základní školy z hlediska pragmatické jazykové roviny
Eva Minářová -
Dítě s ADHD a vývojovou dysfázií v běžné mateřské škole
Tereza DUNDÁLKOVÁ