Ing. Kateřina Melmuková

Bakalářská práce

Psychologická analýza obsahu reklamy

The Psychological Commercial Content Analysis
Anotace:
Teoretická část se zabývá využití kognitivní psychologie v reklamě. Poukazuje na myšlenkové pochody a reakce lidí na reklamu. Cílem práce v praktické části je zjistit rozdíly mezi ženami a muži v různých věkových kategoriích a v různých sférách společnosti jak po psychologické stránce reagují na reklamu.
Abstract:
The theoretical part deals with the use of cognitive psychology in advertising. It refers to mental processes and people's reactions to advertising. The aim of the work in the practical part is to find differences between women and men in different age categories in various spheres of society, both psychologically respond to advertising.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: PhDr. Marie Koubová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace