Psychologická analýza obsahu reklamy – Ing. Kateřina Melmuková
Ing. Kateřina Melmuková
Bakalářská práce
Psychologická analýza obsahu reklamy
The Psychological Commercial Content Analysis
Anotace:
Teoretická část se zabývá využití kognitivní psychologie v reklamě. Poukazuje na myšlenkové pochody a reakce lidí na reklamu. Cílem práce v praktické části je zjistit rozdíly mezi ženami a muži v různých věkových kategoriích a v různých sférách společnosti jak po psychologické stránce reagují na reklamu.Abstract:
The theoretical part deals with the use of cognitive psychology in advertising. It refers to mental processes and people's reactions to advertising. The aim of the work in the practical part is to find differences between women and men in different age categories in various spheres of society, both psychologically respond to advertising.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jdqv4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Marie Koubová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie spotřebního chování
Yuliia Shevtsova -
Vplyv psychologie na grafický design
Lucia Kocúreková -
Psychologie antagonistů slavných děl a jejich paralely + Bezvýchodnost
Klára Mattanelli -
Image v marketingu z pohledu psychologie
Cristina Burlac -
Zkoumání kvality výuky psychologie na středních školách
Lucie MARHANOVÁ -
Proces adaptace na první zaměstnání u absolventů studia psychologie
Lenka SOMOLOVÁ -
Influence of marketing and advertising on Food Industry
Anna Tsoy -
Economic analysis of selected advertising company
David Froněk