Maria Lujza Fajtova

Master's thesis

Aktivizmus znaciek a ich dopad na marketing

Aktivizmus značiek a ich dopad na marketing
Abstract:
Diplomová práce se zabývá aktivismem značek a jejich dopadem na marketing ve dvou zemích, konkrétně v České republice a v Brazílii. Jejím cílem bylo porovnat aktivity značek v rámci jejich aktivismu v jiných zemích, jejich marketing, finanční profity i poslání a vizi značek. Následně se zjišťovalo jak se odlišuje spotřebitelské chování mezi studenty z České republiky a studenty z Brazílie. V teoretické …more
Abstract:
The diploma thesis deals with brand activism and their impact on marketing in two countries, specifically in Czech Republic and Brazil. Goal of the thesis was to compare the activities of brands within their activism in other countries, their marketing, financial profits as well as the mission and vision of brands. Subsequently, it was investigated how consumer behavior differs between students from …more
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá aktivizmom značiek a ich dopadom na marketing v dvoch krajinách, konkrétne v Českej republike a v Brazílii. Jej cieľom bolo porovnať aktivity značiek v rámci ich aktivizmu v iných krajinách, ich marketing, finančné profity ako aj poslanie a víziu značiek. Následne sa zisťovalo ako sa odlišuje spotrebiteľské správanie medzi študentmi z Českej republiky a študentmi z Brazílie …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 2. 2022
  • Supervisor: Oldřich Vávra
  • Reader: Radek Tahal

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85148

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme:
Management

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.