Maria Lujza Fajtova

Diplomová práce

Aktivizmus znaciek a ich dopad na marketing

Aktivizmus značiek a ich dopad na marketing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá aktivismem značek a jejich dopadem na marketing ve dvou zemích, konkrétně v České republice a v Brazílii. Jejím cílem bylo porovnat aktivity značek v rámci jejich aktivismu v jiných zemích, jejich marketing, finanční profity i poslání a vizi značek. Následně se zjišťovalo jak se odlišuje spotřebitelské chování mezi studenty z České republiky a studenty z Brazílie. V teoretické …více
Abstract:
The diploma thesis deals with brand activism and their impact on marketing in two countries, specifically in Czech Republic and Brazil. Goal of the thesis was to compare the activities of brands within their activism in other countries, their marketing, financial profits as well as the mission and vision of brands. Subsequently, it was investigated how consumer behavior differs between students from …více
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá aktivizmom značiek a ich dopadom na marketing v dvoch krajinách, konkrétne v Českej republike a v Brazílii. Jej cieľom bolo porovnať aktivity značiek v rámci ich aktivizmu v iných krajinách, ich marketing, finančné profity ako aj poslanie a víziu značiek. Následne sa zisťovalo ako sa odlišuje spotrebiteľské správanie medzi študentmi z Českej republiky a študentmi z Brazílie …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 2. 2022
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Radek Tahal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85148

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program:
Management

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.