Sexismus v reklamě: uživatelský výzkum v segmentu obuvi – Magdalena Pecníková
Magdalena Pecníková
Bachelor's thesis
Sexismus v reklamě: uživatelský výzkum v segmentu obuvi
Sexism in Advertising
Abstract:
První část této práce přináší teoretická východiska z oblasti reklamy, sexismu a neuromarketingu. Definuje reklamu, její vývoj a využití emocionálních apelů, charakterizuje pojmy gender a sexismus a jejich užití v reklamě. Dále se zabývá neuromarketingem a zobrazovacími technikami, které jsou v tomto oboru využívány k měření. Praktická část práce se věnuje vyhodnocení výzkumu prováděného prostřednictvím …moreAbstract:
The first part of this thesis presents the theoretical background in advertising, sexism and neuromarketing. It defines advertising, its history and use of emotional appeals, describes concepts of gender and sexism, and their use in advertising. It also deals with neuromar-keting and imaging methods for measuring used in this field. The practical part is focused on evaluation of research conducted …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016
Accessible from:: 29. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PECNÍKOVÁ, Magdalena. \textit{Sexismus v reklamě: uživatelský výzkum v segmentu obuvi}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2016. Available from: https://theses.cz/id/a7tuty/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pecníková, Magdalena. Sexismus v reklamě: uživatelský výzkum v segmentu obuvi. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Detekce agresivních emocí pomocí EEG při hraní počítačových her
Eva MATUCHOVÁ -
EEG aktivita během emoční stimulace
Jana HOROVÁ -
Analýza emocí při čtení mapy a řešení prostorových úloh
Adam PÁTEK -
Detekce emocí v biosignálech
Šárka KLÍMKOVÁ