Magdalena Pecníková

Bachelor's thesis

Sexismus v reklamě: uživatelský výzkum v segmentu obuvi

Sexism in Advertising
Anotácia:
První část této práce přináší teoretická východiska z oblasti reklamy, sexismu a neuromarketingu. Definuje reklamu, její vývoj a využití emocionálních apelů, charakterizuje pojmy gender a sexismus a jejich užití v reklamě. Dále se zabývá neuromarketingem a zobrazovacími technikami, které jsou v tomto oboru využívány k měření. Praktická část práce se věnuje vyhodnocení výzkumu prováděného prostřednictvím …viac
Abstract:
The first part of this thesis presents the theoretical background in advertising, sexism and neuromarketing. It defines advertising, its history and use of emotional appeals, describes concepts of gender and sexism, and their use in advertising. It also deals with neuromar-keting and imaging methods for measuring used in this field. The practical part is focused on evaluation of research conducted …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Zverejniť od: 29. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Pecníková, Magdalena. Sexismus v reklamě: uživatelský výzkum v segmentu obuvi. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 29. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications