Sexismus v reklamě: uživatelský výzkum v segmentu obuvi – Magdalena Pecníková
Magdalena Pecníková
Bakalářská práce
Sexismus v reklamě: uživatelský výzkum v segmentu obuvi
Sexism in Advertising
Anotace:
První část této práce přináší teoretická východiska z oblasti reklamy, sexismu a neuromarketingu. Definuje reklamu, její vývoj a využití emocionálních apelů, charakterizuje pojmy gender a sexismus a jejich užití v reklamě. Dále se zabývá neuromarketingem a zobrazovacími technikami, které jsou v tomto oboru využívány k měření. Praktická část práce se věnuje vyhodnocení výzkumu prováděného prostřednictvím …víceAbstract:
The first part of this thesis presents the theoretical background in advertising, sexism and neuromarketing. It defines advertising, its history and use of emotional appeals, describes concepts of gender and sexism, and their use in advertising. It also deals with neuromar-keting and imaging methods for measuring used in this field. The practical part is focused on evaluation of research conducted
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Zveřejnit od: 29. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pecníková, Magdalena. Sexismus v reklamě: uživatelský výzkum v segmentu obuvi. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Detekce agresivních emocí pomocí EEG při hraní počítačových her
Eva MATUCHOVÁ -
EEG aktivita během emoční stimulace
Jana HOROVÁ -
Analýza emocí při čtení mapy a řešení prostorových úloh
Adam PÁTEK -
Detekce emocí v biosignálech
Šárka KLÍMKOVÁ