Vendula PEŘINOVÁ
Bakalářská práce
Archetyp matky v reklame
Mother Archetype in Advertising
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá archetypem matky a jeho použitím, projevem a promě-nou v reklamě. Teoretická část práce zachycuje pojem archetyp matky a s ním spojené nejznámější atributy, které vycházejí z pohádek, mýtů a tradic. Praktická část práce před-kládá ukázky tištěné reklamy od počátku 20. století až po dnes a zkoumá na nich využití a proměnu archetypu. Další součástí práce je i realizovaný dotazníkový …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the mother archetype and its using, display and the trans-formation in advertising. The theoretical part of thesis shows the mother archetype term and its best-known attributes based on fairy tales, myths and traditions. The practical part presents examples of printed ad from the early 20th century to these days. It examines using and transformation of mother archetype …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2010
Identifikátor:
13631
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PEŘINOVÁ, Vendula. Archetyp matky v reklame. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.