Klára HAMŘÍKOVÁ

Bakalářská práce

Diagnostické a intervenční kompetence učitele v MŠ ve vztahu k dětským fobiím

Anotace:
V své bakalářské práci se věnuji kompetencím učitelů v MŠ ve vztahu k dětským fobiím. Vymezuji zde charakteristiku emocionálních poruch, druhy dětských fobií, emocionální vývoj dítěte, diagnostické a intervenční kompetence učitele a kvalitativní šetření bylo vedeno pomocí rozhovorů s učiteli MŠ.
Abstract:
In my bachelor thesis I focus on the competences of teachers in kindergarten in relation to children's phobias. I outline here the characteristics of emotional disorders, types of child phobias, emotional development of the child, diagnostic and intervention competences of the teacher and the qualitative investigation was conducted through interviews with kindergarten teachers.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Vladimíra Lovasová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HAMŘÍKOVÁ, Klára. Diagnostické a intervenční kompetence učitele v MŠ ve vztahu k dětským fobiím. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/