Juraj Hladký

Bakalářská práce

Výkonnostný marketing na Facebooku

Facebook Performance Marketing
Anotace:
Cieľom tejto bakalárskej práce je oboznámiť čitateľa s tematikou sociálnych sietí, predo-všetkým tej najvýznamnejšej - Facebooku a s výkonnostným marketingom na ňom. Teore-tická časť je venovaná sociálnym sieťam a ich postaveniu v systéme marketingu, ich struč-nej histórii a možnostiam reklamy na Facebooku. Sú tu preberané rôzne formáty a odporú-čania odborníkov pre účinnú marketingovú komunikáciu …více
Abstract:
The bachelor thesis aim is to familiarize the reader with the social networks theme, especial-ly with the most significant one Facebook and also with Facebook performance marke-ting. The theoretical part is about social networks and their position in the marketing sys-tem, their brief history and possibilities of Facebook advertising. There are discussed vari-ous formats and recommendations from experts …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 30. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Tomáš Šula

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hladký, Juraj. Výkonnostný marketing na Facebooku. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace