Koncepce a význam loga z pohledu brandingu. – Bc. Michaela Hadašová
Bc. Michaela Hadašová
Diplomová práce
Koncepce a význam loga z pohledu brandingu.
Logo Conception and its Importance in Branding
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou vzniku loga a jeho významem v rámci brandingu. V teoretické části práce se autorka věnuje základní teorii brandingu, značce, a především se zaměřuje na význam a funkci logo a průběh jeho tvorby. V rámci praktické části práce je proveden kvalitativní výzku založený na sémiotické analýze vybraných log a individuálních hloubkových rozhovorech. Při nich autorka zjišťuje …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of logo development and its importance in branding. In the theoretical part of the thesis, the author defines the basic branding theory, brand and focuses mainly on the meaning and function of the logo and the proces of its creation. The practical part of the thesis is based on a qualitative research based on a semiotic analysis of specific logs and individual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hadašová, Michaela. Koncepce a význam loga z pohledu brandingu.. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sémiotická analýza reklamní kampaně "Nemyslíš, zaplatíš!"
Lucie DRAHOŠOVÁ -
Brand building města jako součást komunikační strategie
Zuzana Štursová