Vliv alternativního školství na psychiku žáků – Zuzana PODIVÍNSKÁ
Zuzana PODIVÍNSKÁ
Bakalářská práce
Vliv alternativního školství na psychiku žáků
Impact on the psyche of alternative education students
Anotace:
Bakalářská práce udává informace o rozdílu mezi alternativními školami a klasickými školami. Zabývá se popisem druhů alternativních škol. Dále v teoretické části najdeme charakteristiku dětské psychiky a psychologie výuky. V praktické části je vycházeno z dotazníku, který byl proveden u dětí docházejících do alternativní školy a u dětí docházejících do klasické školy. Podává informace o spokojenosti …víceAbstract:
Bachelor thesis impact on the psyche of alternative education students provides information about the difference between alternative schools and traditional schools. It deals with the description of the types of alternative schools. Furthermore, the theoretical part we find the characteristics of child psychology and psychology of teaching. The practical part is going from the questionnaire, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2013
Zveřejnit od: 20. 6. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Prof. PhDr. Helena Grecmanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PODIVÍNSKÁ, Zuzana. Vliv alternativního školství na psychiku žáků. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.6.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 6. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociálně zdravotní práce se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a tradiční školství pohledem rodičů dětí mateřských škol
Adéla KOTTOVÁ -
Alternativní školství a jeho pohled na výživu a stravování žáků v dnešní době.
Lucie HOKROVÁ -
Alternativní školství v prostředí Zlínského kraje
Robert Havrlant -
Adaptace žáků při přechodu z tradičního do alternativního školství na příkladu střední ScioŠkoly
Karolína Luščanová -
Srovnání využití projektové výuky zahrnující český jazyk v tradičním a alternativním školství
Kristýna MAŇÁKOVÁ -
Adaptace žáků z alternativních ZŠ na tradiční SOŠ
Zuzana Kamenská -
Porovnání způsobu hodnocení na základní škole tradiční a základní škole alternativní waldorfské
Petra NESVADBOVÁ -
Vnímání alternativního školství očima prarodičů
Lenka Kudličková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
22. 6. 2013